Pomoc dla obiektów!

CHCĘ SKORZYSTAĆ

Pomoc dla obiektów!

Wobec obecnej, trudnej sytuacji na rynku turystycznym w kraju oraz za granicą, spowodowanej pandemią Koronowirusa, eholiday.pl podjął decyzję o uruchomieniu

Pakietu pomocy dla swoich Klientów

Data aktualizacji: 20.03.2020r.

Najnowsza wersja Pakietu pomocy znajduje się tutaj

Sprawdź

Każdy opłacony podczas pandemii Koronawirusa abonament zostanie przedłużony o czas trwania zawieszenia działalności wynajmu krótkoterminowego ogłoszonej przez Ministra Zdrowia.

Co to oznacza?

I. Abonament opłacony, ważny powyżej 90 dni na dzień 15.03.2020 r.

Jeżeli posiadasz opłacony abonament w eholiday.pl i czas jego ważności jest powyżej 90 dni do końca abonamentu, to:

przedłużymy Ci automatycznie abonament o czas trwania zawieszenia działalności wynajmu

krótkoterminowego


abonament zostanie przedłużony w terminie do 5 dni od dnia oficjalnego odwołaniu decyzji rządu o stanie zagrożenia

II. Abonament opłacony, ważny poniżej 90 dni na dzień 15.03.2020 r.

Jeżeli posiadasz opłacony abonament w eholiday.pl i czas jego ważności jest poniżej 90 dni do końca abonamentu, to:

przedłużymy Ci abonament o czas trwania zawieszenia działalności wynajmu krótkoterminowego


warunkiem wydłużenia czasu trwania abonamentu zgodnie z Pakietem pomocy jest przedłużenie Twojego obecnego abonamentu, czyli wykupienie kolejnego abonamentu na okres min. 6 lub 12 miesięcy


wydłużenie czasu trwania abonamentu nastąpi po wykupieniu abonamentu na kolejny okres, jednak nie wcześniej niż do 5 dni od dnia oficjalnego odwołaniu decyzji rządu o stanie zagrożenia

1. Przedłużenie ważności abonamentów

Pamiętaj! Zakup punktów powiększa Twoje saldo punktowe, co może mieć wpływ na zajęcie wyższej pozycji wśród obiektów pozycjonujących się tą samą stawką w Twoim mieście.

Przez najbliższe 2 tygodnie z Twojego konta nie odejmujemy żadnych punktów.


W panelu obiektu Twoja stawka pozostaje bez zmian, ale punkty nie są pobierane.


Twoja pozycja na liście wyszukiwania nie zmienia się z powodu braku pobierania punktów. Jeżeli zdecydujesz się jednak na podwyższenie swojej stawki w tym czasie, wówczas system jednorazowo pobierze punkty z Twojego konta.


Swobodnie możesz kupować punkty i gromadzić je, aby podnieść swoją pozycję po okresie pandemii.


Po 2 tygodniach Twoje punkty będą odejmowane zgodnie z ostatnio ustawioną stawką w panelu.

Co to oznacza dla Ciebie?

2. Wstrzymanie odejmowania punktów

Od dnia 15.03.2020r. wstrzymujemy pobieranie punktów z kont Klientów na okres 2 tygodni, czyli do dnia 29.03.2020r

3. Rabat na zakup Pozycji Gwarantowanej na rok 2021

Obiekty z wylicytowaną i opłaconą Pozycją Gwarantowaną na rok 2020r. otrzymają specjalny rabat procentowy na zakup Pozycji Gwarantowanej w kolejnych licytacjach na 2021 rok.

Dzięki temu będą mogli zakupić Pozycję Gwarantowaną po obniżonej cenie pod warunkiem wygrania kolejnych licytacji na 2021r.

Rabat zostanie naliczony proporcjonalnie jako stosunek długości trwania zakazu świadczenia usług wynajmu krótkoterminowego do czasu trwania wykupionej Pozycji Gwarantowanej, czyli 12 miesięcy.


W zależności od długości trwania rządowego zakazu wynajmu krótkoterminowego rabat może ulec zmianie na wyższy, o czym poinformujemy Państwa w aktualizacji informacji.

W celu umówienia nowego terminu publikacji reklamy skontaktuje się z Państwem Doradca eholiday.pl

wstrzymujemy realizacje usług mailing oraz post reklamowy na Facebooku dla obiektów z wykupioną usługą umówioną do realizacji w dniach 15.03.2020r. do 31.03.2020r.

W związku ze spadkiem zainteresowania turystów wyszukiwaniem noclegów:

4. Zmiana terminu realizacji wykupionych reklam

6. Przydatne linki i informacje

Poniżej znajdziesz linki i informacje, które mogą Cię zainteresować:

5. Wydłużenie publikacji banerów reklamowych

Jeżeli obecnie korzystasz z banerów reklamowych, to:

czas ich publikacji zostanie wydłużony o czas trwania zakazu wynajmu krótkoterminowego

wydłużenie czasu nastąpi automatycznie w terminie do 5 dni od dnia oficjalnego odwołania decyzji rządu o stanie zagrożenia

Zaloguj się

Mamy nadzieję, że ta decyzja pomoże Wam w spokojnym przetrzymaniu tego trudnego czasu.

Zespół eholiday.pl

7. Interpretacja eholiday.pl w sprawie informacji z Rozporządzenia Ministra Zdrowia dotyczącego obiektów prowadzących wynajem krótkoterminowy

Informacja w sprawie wybranych skutków Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego*:

I. Na mocy Rozporządzenia wprowadzono zakaz działalności związanej z prowadzeniem obiektów noclegowych turystycznych i miejsc krótkotrwałego zakwaterowania (ujętej w Polskiej Klasyfikacji Działalności w podklasie 55.20).

1. Zakaz działalności obejmuje zapewnienie krótkotrwałego zakwaterowania w:

· ośrodkach kolonijnych i pozostałych obiektach wypoczynku wakacyjnego (np. w ośrodkach wczasowych, domach wycieczkowych, ośrodkach szkoleniowo-wypoczynkowych),

· kwaterach dla gości i bungalowach,

· domkach lub chatach, bez obsługi,

· gospodarstwach wiejskich (agroturystyka),

· schroniskach młodzieżowych i górskich.

2. Zakaz nie obejmuje:

· zapewnienia zakwaterowania w domach, mieszkaniach lub apartamentach, włączając umeblowane, w celu dłuższego pobytu, zazwyczaj w cyklu miesięcznym lub rocznym;

· zapewnienia zakwaterowania w umeblowanych pokojach, apartamentach z usługami codziennego sprzątania, słania łóżek oraz szerokiego zakresu usług dodatkowych takich jak: usługi podawania posiłków i napojów, usługi parkingowe, usługi pralni, udostępnianie basenów kąpielowych, pomieszczeń do ćwiczeń gimnastycznych czy urządzeń rekreacyjnych oraz udostępnianie sal konferencyjnych podklasa ta obejmuje zapewnienie krótkotrwałego zakwaterowania w:

(i) hotelach,

(ii) motelach,

(iii) pensjonatach,

(iv) innych obiektach hotelowych (np. wotele, botele, novotele, airtele, zajazdy, zamki).

II. W naszej ocenie:

1. Od dnia wejścia w życie zakazu wynikającego z Rozporządzenia do odwołania nie ma możliwości świadczenia usług, które zostały zakazane.Oznacza to także, że należy przerwać pobyty rozpoczęte przed wejściem w życie zakazu.


2. W przypadku, gdy usługa nie zostanie zrealizowana, należy liczyć się ze zwrotem wpłaconych kwot w całości lub w części odpowiadającej niezrealizowanej części usługi.


3. Nie można wykluczyć uprawnienia Klientów do rezygnacji z usługi i skutecznego żądania zwrotu wpłaconych kwot od razu, jeszcze zanim nastąpi termin świadczenia usługi.


4. Nie ma zakazu reklamy usług, które zostały objęte ograniczeniami wynikającymi z Rozporządzenia. Reklama nie powinna jedynie zachęcać Klientów do naruszania obowiązujących zakazów. Celem reklamy może być zachęcanie Klientów do korzystania z usług po zakończeniu obowiązywania ograniczeń, co może nastąpić w każdej chwili.


5. Zgodnie z Rozporządzeniem, zakaz obowiązuje „do odwołania”. Można jednak dopuścić przyjmowanie rezerwacji na przyszłe okresy (np. na lipiec), należy jednak liczyć się z tym, że zakaz będzie nadal obowiązywał, co uniemożliwi wykonanie usługi i obowiązek zwrotu wpłaconych kwot.

*Niniejsza informacja przedstawia jedynie poglądy wyrażane przez eholiday.pl spółka z o.o. , jej pracownicy i współpracownicy, a także spółki z Grupy Kapitałowej do której należy eholiday.pl spółka z o.o. oraz ich pracownicy i współpracownicy, nie ponoszą odpowiedzialności za ew. skutki wykorzystania niniejszej informacji.

Powyższe informacje będą na bieżąco aktualizowane w miarę pojawiania się nowych decyzji po stronie rządu oraz firmy eholiday.pl

W przypadku pytań lub wątpliwości jesteśmy do Twoje dyspozycji:

tel. 884 884 333

e-mail: bok@eholiday.pl

8. Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Jeśli chcesz zobaczyć najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na temat aktualnej sytuacji wynajmu krótkoterminowego kliknij tutaj