1. Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa zasady przeprowadzenia promocji „Oferta specjalna -abonament 30% taniej” zwany dalej Promocją.
2. Organizatorem Promocji jest Eholiday.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie [ul. Jutrzenki 137A, 02-231 Warszawa] zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000303525, o kapitale zakładowym 129.000 złotych
3. Promocja obowiązuje od dnia 29 stycznia do dnia 4 lutego 2020 r.
4. Z promocji mogą skorzystać Operatorzy posiadający zarejestrowaną i nieopłaconą ofertę noclegową w serwisie eholiday.pl, z województw: kujawsko-pomorskiego, lubuskiego, małopolskiego, świętokrzyskiego, wielkopolskiego.
5. Warunkiem skorzystania z promocji jest zakup rocznego abonamentu na publikację w terminie jej obowiązywania. Dokonując zakupu w promocji Operator otrzymuje: 30% zniżkę na zakup rocznego abonamentu, możliwość pobierania przedpłat online, własną stronę w domenie dobry nocleg, punkty przydzielane według zasady:
a) 210 punktów- nowy Operator
b) 210 punktów -Operator, który przedłuża Abonament w okresie późniejszym niż 3 miesiące od wygaśnięcia poprzedniego Abonamentu.
c) 420 punktów- Operator, który przedłuża Abonament nie później niż w okresie 3 miesięcy od wygaśnięcia poprzedniego Abonamentu
6. Zakup abonamentu może odbyć się przez konto Operatora, lub za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego.
7. Oferta dotyczy oferty głównej, nie dotyczy Dodatkowego typu lub miejscowości.
8. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym w tytule przelewu należy wpisać odpowiednie ID, którego ma dotyczyć promocja.
9. W promocji liczy się data zaksięgowania środków na koncie.
10. Promocja w dniach 29 stycznia - 4 lutego nie łączy się z innymi ofertami promocyjnymi.
11. Ewentualne reklamacje dotyczące promocji należy przesyłać wraz z uzasadnieniem na adres Organizatora z dopiskiem „Oferta specjalna -abonament 30% taniej” w terminie 7 dni od dnia zakończenia promocji (o terminie złożenia reklamacji decyduje data stempla pocztowego).Reklamacje zgłoszone po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane.Opisane powyżej reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 30 dni od daty ich otrzymania.
12. Dokumenty przekazane Organizatorowi drogą elektroniczną będą przechowywane w siedzibie Organizatora do czasu przewidzianego na rozpatrzenie ewentualnych reklamacji związanych z organizacją Promocji i po tym czasie zostaną zniszczone lub usunięte z systemu informatycznego.
13. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za:
1. problemy w funkcjonowaniu Promocji, jeżeli nastąpiły one wskutek zdarzeń, których Organizator przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie przewidzieć, lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku problemów związanych ze zdarzeniami losowymi o charakterze siły wyższej;
2. przerwy w funkcjonowaniu Promocji zaistniałe z przyczyn technicznych lub niezależnych od Organizatora;
3. udział w Promocji niezgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu i szkody tym spowodowane.
14. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany postanowień Regulaminu Promocji w razie zmiany przepisów prawnych lub z innej ważnej przyczyny, w tym zastrzega sobie również prawo odwołania Promocji, jak i zmiany jej warunków, w tym wydłużenia okresu trwania i zakończenia Promocji bez podania przyczyny.
15. Niniejszy Regulamin zostanie udostępniony do wglądu w siedzibie Organizatora oraz na stronie https://promocje.eholiday.pl/regulamin_promocji
16. W zakresie definicji przywołanych w niniejszym Regulaminie mają odpowiednie zastosowanie postanowienia Regulaminów serwisu eholiday.pl dostępnych pod adresem: https://www.eholiday.pl/lokalizacje/regulaminProduktowReklamowych/ oraz https://www.eholiday.pl/eholiday,regulamin_serwisu,pl,78.html
Regulamin promocji
„Oferta specjalna -abonament 30% taniej”
z dnia 29.01.2020 r.